21.01.2010

tid for blad

Nå har jeg tatt helg!! Iallefall fra jobb..; her i huset er det nok alltids noe å finne på, men det gleder jeg meg bare til;-) Spille (høy) musikk og pusle i huset, det blir det altfor liten tid til syns jeg... Og så skal jeg trene! Har kommet skikkelig igang nå, og gleder meg til jeg skal på trening. Fortiden er det aerobic og step som er det store; moro!! Og så skal jeg "klemme" inn et kaffebesøk i morgen; et laaaangt et,hi hi.. (Så mine venniner;dere er hermed advart..)
OG så skal jeg få tid til å koooose meg med siste nr av VAKRE HJEM & INTERIØR.

Og her inne er det nok like mye vakkert for øye som det pleier...
gleder meg...
skal nok drømme meg laaaangt bort når jeg setter meg ned med det!!
Tror forresten jeg skal smugtitte litt med engang...- can`t wait...
Ha en fin torsdag ettermiddag alle sammen!!


nydelig..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.