06.01.2010

Idag skal julen ut hos meg!
det skal pakkes bort,ryddes ut og vaskes litt..
litt synd, for juletreet mitt er bare så fint enda, ryr ingenting; ei vakker edelgran med andre ord.. men men... godt er det når det er unnagjort!!
Skal på hyttetur i helga,
og det er deilig å komme hjem til nyvasket hus!
Blir straks så mye lettere når man får ut det røde... selv om jeg ikke har så mye.. , nå er det inn med lette og lyse farger igjen.., og hos meg betyr det nok en del rosafarger, gjerne mot gammelrosa.. sammen med det hvite! Hvite stearinlys er en sikker vinner hele året igjennom hos meg! Og det varer nok ikke lenge før de hvite Lene Bjerre gardinene mine kommer opp!
Og så er det så deilig å kjøpe inn litt nye blomster, både i potter og avskårne... Det er et tegn på at våren nærmer seg igjen ;-)
selv om vi går en iskald helg imøte!! dit vi skal er det meldt ned mot -30!! br.. best å pakke med seg masse god mat & drikke så vi kan koooose oss inne, for det har vi tenkt!!

rosa roser; en sikker vinner hos meg;-)
små gleder som sprer glede i mørketiden,imens vi venter på våren; det er bla. blomster;-))


- og så gleder jeg meg til å kjøpe meg nytt kamera!!
det skal skje i løpet av årets første måneder...




søte puter? eller iallefall koselige;-)

Vår!! når disse kommer ihus;-)
-og så må jeg få med til slutt at jeg har kommet igang med trening igjen; og det var utrolig deilig!! Det gir overskudd & glede;-)) Så nå blir det aerobic,pilates/yoga & kettle bells utover våren!!

1 kommentar:

  1. Jeg hiver ut Jula 1 Januar... Vil starte det nye året m blanke ark ;O)
    Deilig for deg nå når du får det ut...Og nydelig med de vakkre blomstene... helt enig med deg
    Godt å komme hjem til rent og ryddig hus og!!
    Kos deg på tur, og Ja, kle deg godt ;O))))
    Takk for hilsen, satser på en bedre dag i morgen... ;O)
    Hilsen fra Birgitte

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.