25.01.2010

Snev av vårfølelse

Nå som siste rest av julen er kastet ut eller pakket bort, blir det plutselig litt tomt.. Her forleden kastet jeg det siste av juledekorasjoner, og da ble behovet for nye planter straks tilstede! Og du verden så deilig det er med nye vårlige planter! Med ett er det ei ny stue;-)
Denne planten prøver jeg meg på hver vår, og den står så fint ei god stund.. helt til vår/sommersola tar knekken på den.. Men men; fin så lenge det varer. Er heldigvis ikke av de dyreste,så da kan man jo kjøpe ny.

Denne var opphøyd på en stamme av rør, så den var litt "kjekk"!


Og så vi jo ha noen søte rosa planter på denne tiden... sånn at vi iallefall kan drømme om våren;-) Ser jo ikke akkurat ut som den er i anmarsj ennå på en stund når man titter ut... Fin nysnø, men mildvær faktisk i dag! En flott vinter vi har hatt , og den kan gjerne vare ei stund til, slik at vi kan nyte skiturer når sola begynner å varme litt igjen.. Hater slapsføre; da heller kjørlig vinter!!




Dette hjerte som er laget av tre & mose kjøpte jeg her forleden for å myke opp lysfatene litt....



Forandring fryder, er ikke mye som skal til for at du får følelsen av noe nytt;-)
Ofte bare et nytt lys eller en ny plante....





Ønsker alle en fin ettermiddag!!! Jeg er forkjølet og har vondt i halsen og er i smådårlig form!! Må vel stå over trening idag.... men er bedt på "Strikkekveld" så spørs om jeg skal kose meg i sofaen i hyggelig lag og drikke litt vin og strikke isteden...;-) Er god medisin det også....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.