03.01.2010

feiring

Denne julen ble det litt ekstra med selskaper..

40 årsdagen som jeg ikke skulle ferie, ble feiret med flere selskaper..

men, de ble så uhøytidelige som jeg ønsket, men desto morsommere og hyggelige!!

de siste gjestene på "ungdomsfesten" gikk hjem halv 6 på morgenen;-))

Men, nå er jeg litt sliten...

har en nakke som jeg plages med,og avsluttet året med at den slo seg helt vrang..

så det nye året startet med en pillekur og dårlig matlyst...

jaja..aldri så galt at det ikke er godt for noe...

skal ut en tur i det nydelige vinterværet og prøve å løse opp litt nå.

Har ingen nyttårforsetter, men har et ønske om å komme skikkelig igang med trening igjen!!

Det gir overskudd - og ikke minst en bedre nakke!!

særlig pilates og yoga..

gleder meg til det!


Her er buketten med 40 roser jeg fikk av mine kjære på bursdagen min;-)




fikk masse flotte blomster, her en nydelig sammenplantning med orkideer..

den står like fin enda!


denne er også nydelig!!



her er stua pyntet til selskap på julaften;-)

13 til bords..

veldig hyggelig kveld med de nærmeste!




nyyydelig kransekake bakt av svigermor!!



- og her er det straks klart for 28 gjester 3.juledag...



morsomt & hyggelig å ordne til fest!

og det ble en veldig trivelig og lystig kveld med gode venner!!





medaljens bakside er rydding og vasking dagen etter... he he..

men det er ikke så ofte vi har så store lag hjemme da;-))

fikk gavekort på både spa & behandling (forsoneterapi),

så nå blir det ansiktsbehandling og massasje utover nyåret ja!!

det gleder jeg meg til..

og så fikk jeg masse penger; så nå skal jeg investere i nytt kamera!!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med vel overstått 40 årsdag:-)
    Nydelig rose bukett
    Skal si du har hatt mye folk innom i det siste.. Godt jobba, men nå fortjener du litt spa og shopping og egentid..
    Klem Marianne

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.