22.01.2010

Litt lykke..

Da er det fredag; den beste dagen i uka; vi vet at vi har helgen framfor oss!!
Og så ble det nok et blad; http://www.jeannedarcliving.dk/ som jeg også skal prøve å få tid til å nyte iløpet av helgen, selv om det er full fart denne helgen også.. Lørdag er det håndball hele dagen, og søndag har vår yngste datter årets turnoppvisning..



Vårlige tulipaner & et nytt blad;-)

nå bugner det av flotte tulipaner i butikkene,så denne buketten "måtte" bli med meg hjem;nydelig rosafarge...





Denne nydelige skoposen kjøpte jeg av to damer som har startet ei bedrift her i lokalmiljøet, super til å ha de fineste finskoene i! Så kjekt når man er på reise, eller rett og slett skal på besøk en lørdagskveld! Jeg er "avhengig" av sko og har alltid med meg sko når jeg skal laupen!!






2 kommentarer:

  1. Kos deg med barna, turn og diverse... og de vakre tulipanene!!!!
    Jeg må også ALLTID ha med meg sko når jeg går ut... Vilken fin ide`!!
    Den vil jeg ta med meg... Lage selv kansje ;O)))))
    Ha en fin helg
    Birgitte ;O)

    SvarSlett
  2. Har du forresten fått tak i den gardin kappen?????
    B

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.