02.01.2010

Juletre & pynt

Vips så er jula straks over... og alt skal ut igjen av pynt og stas..
veldig koselig å få juletre i hus, men du verden så deilig å få det ut igjen!!
mitt skal få stå til over helga, men da skal det ut..
iår ble det litt prismeer på treet, de som jeg skal lage meg lampe av...
så hva jeg skal ha neste år, ja si det;-)
vi hadde en kjempefin nyttårsfeiring med mange venner, voksne & barn;
en fin avslutning av det gamle året, og start på det nye!!
her er juletreet mitt iår..
litt røde kuler måtte til for å "friske opp" litt...

-mine søte små og deres søskenbarn;-)
venter spent på å få pakke opp gaver..





fint med kontrast av glass & grønn natur...






Vi har hatt en deilig jul iår,men mange selskaper og mye sosialt samvær!
tror alle er fornøyd, både med gaver & alt rundt hele høytiden...
jeg er mest fornøyd med gaven fra min kjære; en nyyyydelig diamantring!!!
tusen takk;-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.