07.05.2010

litt vårglam....

Da kom endelig solen til Trøndelag igjen!!

Igår hadde vi en fantastisk fin dag, og ettermiddagen ble brukt til å flytte litt på gamle planter (som var midlertidig satt ned i vinter..) og til å plante ned noen nye...

Har ventet og ventet på at peonene mine skulle begynne å dukke opp i bedet mitt... men har ikke sett livstegn fra de enda... Og så nå som de endelig hadde begynt å bli litt store (selv om det ikke er mange blomster enda..)

Jaja,derfor kjøpte jeg to nye igår, som skal få kose seg i potter fram til høsten...

Da tenkte jeg de kunne plantes ned der de gamle sto..

Men - hva ser jeg igår ettermiddag - etter handling av nye... - joda, der er de på tur opp!!

Er nok frosten og kulda vi har hatt i vinter som har forsinket livet i hagen i år....


Nydelig å ha utsikt og våkne til en slik fantastisk blå himmel!!

Særlig om våren, da har vi så store forhåpninger om en varm og god sommer!

Her er det lagt litt "glam" på bildene, for å markere at mai er en fantastisk fin måned, med mange feiringer & fine stunder.....



Feiret nylig 18-årsdag;

-og straks blir det "ungdomsparty"....

Da må nok mor være sjåfør.....

Mitt nye armbånd, som jeg er kjempeglad i!!

Kjøpt på Lille Due i Drøbak;-)






Kjøpte meg også et syrintre igår, som allerede er godt plantet i hagen, og som forhåpentligvis skal vokse og trives og ikke minst dufte like godt som jeg husker det fra min barndom.

Min mormor & morfar hadde et lilla-rosa tre som var kjempestort og duftet fantastisk godt - det duftet sommer!!

Dette var den beste duften jeg visste om,

men siden treet og gården dessverre forsvant i et stort leirskred på slutten av 70 tallet, så har jeg alltid drømt om å kjenne den duften igjen, og å ha mitt eget syrintre...

Så nå håper jeg det blir et flott tre som kan hjelpe meg å ta vare på minnene og gi nye minner.....




Ha ei fantastisk fin helg!!



Vi skal på Michael Jackson konsert ikveld!!

Min yngste datter Emma er med, og ifølge ryktene skal den visstnok være meget bra!

De er et prosjektkor, så dette lover bra....


klem









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.