27.05.2010

forandring..

Å flytte litt på ting kan gjøre store forandringer i sinn;-)!
og det skal ofte ikke mye til før vi føler at stua blir "ny"!
Denne vasen ble fylt med søte roser, og lysfatet på salongbordet får en pause....
Sammen med et lys skaper dette en god og lett steming...




Har flyttet en skjenk foran vinduene
Har planer om å kjøpe en som er lavere, men inntil videre får denne duge;-)
Dette søte settet ble kjøpt på en bruktbutikk i Råkvåg.
En søt liten fløtemugge, og ei skål med et tøft lokk - til sjokoladen;-)
Og et fat under det hele..
Og hele herligheten kostet - 70 kr!!

Dette blir nok mye brukt..



Litt mørke bilder (motlys), men et "nytt" lysfat på benken...
koselig å tenne lys her på kvelden...
Tenner lys hele året jeg, bare litt mindre på sommeren...
Kan forresten snart ikke vente lenger til jeg får mitt nye kamera!
Det er det første jeg skal kjøpe når jeg kommer til Usa i sommer!
Prøvde samme type kamera i helgen, og det blir sannelig andre bilder,så det skal bli en fornøyelse og en ny verden....


Ha en fin dag!!
Jeg drar på jentetur;-))
so long..







1 kommentar:

  1. Heisann! Så kjekt at du fant frem til bloggen min! Jeg blir alltid glad for å se nye ansikter!

    Så koselig det var her inne hos deg da! Virker som du har mange jern i ilden;-) Rart med det, hvordan en liten forandring eller ommøbelering kan få stor innvirkning både på humør og hus!

    Den rosafargen du har malt de småmøblene under i var skikkelig søt!

    God helg til deg! "Snakkes" snart igjen;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.