04.05.2010

feriekopper - klar for USA

Hjelp!!

Jeg har meldt meg på en konkurranse.....

NiB...

Og plutselig er det såååååååå mange som er inne og kikker på bloggen min..

er jo ikke vant til å ha så veldig mange leser om dag, og syns egentlig det er veldig greit!!

Og nå ble jeg plutselig så veldig "offentlig"...

men..,det er selvvalgt, selv om jeg vurderte frem og tilbake lenge før jeg meldte meg på...

shit au... nå er det gjort.

Synses konkurransene/utfordringene på NiB er veldig morsomme & flotte å følge med på.. Mange flotte bidrag som kommer inn, og som inspirerer!!



Her ser dere mine nye "feriekopper" som skal være med på årets sommerferie, som blir en laaang kjøretur i USA, før vi ender opp i Los Angeles.

Er ikke sikkert det blir så mye kaffe i de da.... mest et "skalkeskjul" for litt avkjølende drikke underveis for oss damene, som bare skal sitte på & være kartlesere;-)



Før- kjedelige bare sånn...??


Nå venter jeg bare på at vinteren skal slippe taket!!

Og sommeren skal slippe til.....!!

Er heldigvis meldt bedre mot helgen, og det tror jeg mine nye trær trenger.. om de har overlevd!? De har stått under tak... men det spørs...

Ha en fin dag!!

klem








2 kommentarer:

  1. Hei hei
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Ser av bloggen din at vi har mye felles :)
    Ja min 2. dag som voksen har jo også gått greit.:) Så moro at bloggen din er blitt oppdaget da . jeg fant den nå pga din koselige hilsen .utrolig søt katt du har. legger meg til som følger hos deg - håper vi høres.
    klem Anita s

    SvarSlett
  2. Uteplassen din er kjempelekker med nydelige detaljer, ønsker deg lykke til i konkurransen! Så fine reisekoppene ble, så heldige dere er som skal til USA. Jeg har vært i Florida og likte meg kjempegodt! Ha en fin ettermiddag. Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.