17.05.2010

Kjøkkenkos;)

Da er årets 17.mai feiring (ble en kald og grå dag..) over for denne gang!

Bunaden er hengt tilbake i kjelleren, og kvelden skal nytes i sofaen!

Har planer om å få med meg finalen i Ungkaren... & nyte et glass vin;-)


Hadde en kjempefin dag igår, med temperaturer på over 20 grader, og masse sol!!! Og det gjorde utrolig godt for sinn & skinn!! Begynte på et lite malingsprosjekt jeg har hatt planer om ei stund... noen krakker og div. småtteri som skal få ny farge... og etterhvert en sjenk.... Og så skal jeg male mine olivengrønne lister på soverommet (som jeg egentlig hadde bestemt meg for at skulle bli slik de var!!... men så feil kan man ta...) De skal bli hvite,som veggen og lister rundt vindu og dør...


På kjøkkenbordet har jeg funnet frem litt lettere pynt, godt å forandre litt,skal ikke mye til for at det føles "nytt" ;-)






Dette buret har jeg kjøpt, og pryder nå verandaen min... bilder kommer etterhvert...

Noe småtteri fra denne søte serien som vi har fått inn på Himlingen, har også blitt med meg hjem;-)



Søte mugger... kommer også i større...




Ha en fin kveld!!

Klem Heidi;-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.