31.05.2010

Damer på tur!

Før helga dro vi 4 damer på bytur, og formålet med turen var å besøke Milde Mathilde & Drillpikerne.
Som ligger i en låve i Malvik.
Og som dere ser på bildet, vi koste vi oss skikkelig; været viste seg fra sin beste side, så vi tok lunch her før shopping, og kaffe med deilig gulrotkake etterpå.
Så vi tilbrakte noen timer her....
-og shopping ble det også!
Et veldig koselig og sjarmerende sted som anbefales å ta turen til!
Klær,interiør og en matbit i trivelige omgivelser.
Innendørs hadde de også en kjempekoselig krok for å ta en matbit!

(her hilser vi til min kjære søster som måtte jobbe..)
Innehaverne - To søte damer!

Siri - slapper av med vin & lunch i sin nye kjole
i anledning dagen;-)

Måtte bare ta med denne flotte lyskronen som hang i en butikk på Stjørdal!

Hilde koser seg i sola!!
Smøreblid;-)
Enda et blidt ansikt som storkoser seg - Trine;-)

Og så sjåføren da -meg - som ikke kunne nyte vin....;-)

Masse fint fra merket PIP Cornelias Hus. Ønsker meg noen fat fra denne serien.. men de var selvfølgelig utsolgt! Håper de kommer inn igjen..


Ønsker meg også disse skoene fra Carma - men de var også utsolgt i min størrelse (for lenge siden...)
Penger spart.. ble noen søte fra Din Sko isteden.....(som selvfølgelig var mye billigere;-)



Masse nytt & lekkert fra Container - ble nok en kjole fra dem denne dagen;-)
(den som henger helt til høyre på bildet, litt vanskelig å se den...)

-og vi prøvde og vi prøvde.....!!

-og fant maasssssse fint som vi kunne tenkt oss;-)


Søte puter på Cornelias Hus!


Jeg har en forkjærlighet for rammer, og fant mange flotte jeg kunne tenkt meg!!


Nydelige detaljer...



En deilig dag, fra tidlig til (veldig) sent,
alle var fornøyde & fikk shoppet noe nytt!
Mye latter & glede underveis, og med sola fra (nesten) skyfri himmel så ble det en fantastisk flott dag!
Og alle var enige om at dette må gjentas om ikke altfor lenge;-)
Ha en fin ettermiddag!
Klem Heidi;-)

2 kommentarer:

  1. Det var en deilig dag ja, Heidi, det kan jeg skrive under på! Masse fine bilder ble det også, nesten så jeg fikk lyst til å ta en reprise på den dagen med en eneste gang ;-)
    Gleder meg til i morgen jeg nå, blir trivelig med forening igjen. Håper på sol da også. Klem fra Siri!!

    SvarSlett
  2. Ja,gleder meg allerede til reprisen jeg også;-)
    Og til forening i morgen ja! Menyen er klar,og sola bestilt!
    Klem;-))

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.