14.06.2010

sommerfulgler i magen....

Da er en ny deilig helg over (tross kaldt og surt vær..), og ei ny travel uke er igang.

Blir mye jobbing denne uka, for å bli mest mulig ajour til ferien, som starter neste onsdag kl 16!!

Da setter vi kursen for hytta, og skal overnatte der før vi drar tidlig på morgenen til Gardermoen med kurs for USA;-)

Må vel begynne å pakke til helgen, minst mulig sier de fleste, da det er såååå mye å få kjøpt "over there"...

Og det skal nok bli ei råd; starter nemlig ferien med en hel dag på Malls of America, et av verdens største kjøpesenter....

Kjenner at reisefeberen begynner å stige..., Grugleder meg litt, da jeg ikke er særlig glad i å fly, og aldri før har hatt en så lang flytur...,men det må vel gå bra;-)


Det blomstrer omsider i hagene rundt omkring, og hva er vel vakrere enn epletrær i full blomst??
Disse er naboens, og er full av nydelige rosa/hvite blomster!!


(klikk på bildene, og de blir større..)

Summet godt i disse trærne,men det er jo ikke så rart, må jo være et eldorado for summende insekter!


Og ekstra vakre er de når de er omringet av blå himmel;-)

Snev av sommer her....
men vi vil ha mer av den!!!!!

Her et glimt av mitt lille Syrintre...
Som skal vokse seg stort og dufte deilig!?


...og et lite glimt av "steinhagen" min...
som forhåpentligvis skal komme i litt mer "ordnede" former iløpet av sommeren/høsten...
Nå er gravingen stort sett ferdig, og stein skal stables...


Ønsker dere alle en flott ettermiddag!
Jeg skal til min kjære mor og spise hjemmelaget lapskaus; nam nam...
Og etterpå blir det en løpetur!
Har kommet godt igang nå, og kjenner at formen er stigende...
Igår hadde jeg "treningsfri", og kjente snev av små abstinenser(!!) igår kveld over at jeg ikke hadde vært ute etter landeveien... må vel være et godt tegn,... hihi...
So long;-))









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.