02.06.2010

melkespann..

Et lite innlegg fra meg i en travel uke...

Hjemme graves det i hagen, et gammelt (stort)bed som har stått og grodd igjen siden vi kjøpte huset for seks år siden er gravd bort, og flyttet et stykke bortover.. (bilder kommer - før & underveis - og forhåpentligvis etter!)

Det er fylt på med pukk & grus & sand & jord...

Nå er det STEIN som gjelder..

Det skal bygges steinmur under og over og rundt....??

Og midt i hele herrligheten skal det komme en steintrapp!!

Må si jeg er spent, for "arkitekten" bak det hele har planene klare i hodet sitt.. (ifølge han selv)

Jeg er gartneren som skal beplante tilslutt;-)

(eller handle inn og dirigere han som skal plante...)


Her har et melkespann fått plass i en gammel potetkasse på verandaen...




Sammen med mitt kjære Magnoliatre;-)




Ikveld har jeg forening, så det er bare å ile hjem fra jobb for å lage mat & pynte bord..

På menyen står (hjemmelaget) fiskesuppe m/foccachiabrød, og blåbærpai m/is til dessert.. nam nam..

Vin & gave er innkjøpt,så dette blir nok en trivelig kveld!

Gleder meg;-)



Han en fin ettermiddag

Klem Heidi;-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.