21.06.2010

reisefeber...

Som tiden flyr....

I helgen har det vært selskap fra A til Å, så igår gikk det litt trått med pakkingen....

Nå er det bare dager igjen til vi legger ut på årets sommerferie!!

USA here we come!

Jeg "gru-gleder" meg siden jeg ikke er spesielt glad i å fly..
Men, det går vel bra denne gangen også.

Det meste er pakket nå, så idag blir det farging av hår etter jobb, og så rett på forening.

Det blir jo koselig;-)

Blir jo en stund til jeg treffer mine venniner nå...

Eller så er det jo litt å ordne med hus & hjem når man skal være borte en stund...

Imorgen er det voksing av legger før jobb.... au au... gleder meg til det er overstått....,har ikke gjort det noe særlig før, så spørs om jeg blir avhengig nå da når jeg ser resultatet.....

Og stakkars Pussi da,som må være hjemme alene...

Har hengt opp et bilde av den kjære familien hennes over soveplassen, så hun ikke skal glemme oss så lett....;-)

(Heldigvis har vi gode naboer som passer henne og ser om henne og gir henne litt kos da!)

Dette lyset i en boks fra Green Gate dufter deilig!!

En ny sommerduk ;-)

Mine nye slipperser fra Ilse Jakobsen; klar for tur;-)

Superkjekke, da de tåler vann; og da er det jo bare å skylle de når det blir støvete..

Blir nok flittig brukt på turen, gode å gå i!!


Ha en fin ettermiddag!!

Klem Heidi.


1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.