15.06.2010

En ny krans til glede;-)

Her om dagen hang det en alldeles nydelig krans ved døren min da jeg kom hjem fra jobb!!
Den er laget av Trine,min kreative nabo!

Er den ikke fin?!

Så enkelt kan det gjøres; laget av kvister, som min bedre halvdel hadde liggende på en henger klar for bortkjøring... snakk om "gjenbruk" på sitt beste;))

Og hva passer ikke bedre å vise frem idag enn et hjerte; jeg & min kjære feirer nemlig at vi har vært kjærester i 25 år idag <3!!

Så idag blir det blåskjell på hotellet til middag;-)

(håper dere ikke er så kjappe i hoderegning, for da skjønner dere hvor ung jeg var da vi ble sammen...hihi....)

Me like;-)



Her et glimt av mitt nye "fuglebur" - dog uten fugl...

Foreløpig har jeg satt inn et lys og et spann med runde steiner som dekor..

Været har ikke vært sånn at det har blitt så mye tid til å dekorere ute enda...

Så vi får se etterhvert hva som havner her...


Savner varme kvelder med fønvind ("drømmer"), og spesielt nå når det er lange lyse netter...

Skal nok investere i en varmer ute snart, så vi kan bruke uteplassen litt mer...

Ønsker alle en fin ettermiddag!!
Ps! Håper virkelig kameraet mitt kommer imorgen....
Jeg gleder meg;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.