27.06.2010

Los angeles....

Hei & God sommer!

Når dere leser dette innlegget, er jeg "over there"!

Første stopp er Minneapolis, der vi starter med en heldag på
Mall of America.

Etter et par dager der, kjører vi opp til Hope i North Dakota.

Der skal vi bo 3-4 dager hos slekt av våre venner.

Deretter starter vi på den lange kjøreturen ned til Las Vegas & til slutt Los Angeles.

De siste 9 dagene av ferien har vi leid oss hus i LA,
rett ved Malibustranda. Håper på litt strandliv når vi kommer dit....
Der har vi også min kjæres søster og barnas tante, som har bodd der i over 20 år..
(og vi har ikke vært å besøkt henne før.. så dette var på tide!)
Veldig kjekt med kjentfolk som vet hvor vi skal dra og hva vi bør få med oss!

Gleder oss til å treffe henne igjen;-))

Håper på masse sol og varme på turen, siden vi har hatt svært lite av det her hjemme hittil....

Ønsker dere alle en riktig god sommer!!

Så får vi se om jeg får dreis på mitt nye kamera på turen, og om det blir tid til å blogge..

Hvis ikke blir det nok masse bilder når jeg kommer hjem...


Her kommer noen bilder fra Los Angeles...











CU - SO LONG!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.