13.04.2010

mitt nye tre..

Her kommer et bilderas av det nye treet mitt.....
Det står at det er et mandeltre... Iallefall er det nydelig små rosa blomster på det.. og jeg håper det klarer seg gjennom sommeren,slik at jeg får plantet det ut til høsten. Skal iallefall få pryde verandaen min en laaang stund enda....

Klipte av noen av de lengste grenene... og nyter de i en vase inne;-)
(beklager den stygge muren i bakgrunnen... det er et prosjekt som mannen i huset har mange planer for,men ting tar tid......)










Et rosentre ble også med hjem fra forrige bytur.... det har stått ute siden.. håper det berger for nattefrost, glemmer alltid å ta inn plantene når det melder kulde;-/
Kassen er kjøpt på Himlingen;-)


Så får vi bare håpe at regnet som kom idag ikke har tenkt å bli så lenge før det drar videre!!
Me not like!!
God natt;-)

4 kommentarer:

  1. Hallo :D Det treet ditt var kjempefint ja, sånn vil jeg også ha!!! Kanskje det går an å ta en avlegger, når det har vokst seg til litt? Vet i grunnen lite om å ta avleggerefra trær... Snakkes i morgen da kanskje? Godnatt klem fra Siri :-)

    SvarSlett
  2. Takk for det Siri! Avlegger ja..kanskje det går an ja? Ellers er vel du ganske god på å gå på slang... så det blir vel ei råd uansett;-))
    Klem.

    SvarSlett
  3. utrolig lekkert med mandeltre.. det fristet
    Har bare kjøpt løse grener, men så jo flott ut som tre
    Ha en herlig torsdag, jeg venter egentlig på sola men ser ut til at den har tatt fri idag
    alltid noe som må gjøres , eller iallfall burde vært gjort.Så det er vel bare å hive seg rundt

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.