23.04.2010

l

Søteste Majasnuppa (som blir 18 år ihelga!!) har vært på skoletur til Polen( & Praha) med Fredsreiser...

De har hatt en kjempefin tur; og tatt masse flotte bilder! Må nok snart på tur til Krakow & Praha,så vakkert som det ser ut der!

Og så fint at hun har tatt bilder som passet rett inn i bloggen min!

Her er et vakkert tre som gjerne skulle fått stått i min hage;-)





Og selvfølgelig hadde hun tatt bilder av mange vakre lyskroner..for å vise meg??... (synd hun ikke hadde større koffert (og mere penger).... Da skulle hun ha fått tatt med en hjem;-)



Nydelige???!!



Her er fra nede i saltgruven... vakre lyskroner på rad og rekke i en "ballsal" ca 130 meter under jorden!!



Og dette må vel være en drøm å ha på veggen!!??

En TV med gullramme!!!!

Den måtte hun selvfølgelig ta bilde av og vise sin kjære mor.....

Gjett om jeg gjerne skulle hatt en sånn på veggen i min stue;-)

hoho...




Idag er det fredag, og fridag...og vaskedag...og tanedgardiner&vurdereåhengeoppsommergardinerdag (eller ikke...?)...og frisørdag... og handledag....og gåpåkaffetilnaboendag!! Og rekke det vi kan ellers..... Naboen har kjøpt seg lekre Greengate kopper som skal innvies!! Me like;-)


Ha en finfin fredag;-) Kos deg,det skal jeg!!


Klem Heidi.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.