28.04.2010

drømmen om en varm sommer...

Det må da være lov å drømme seg bort litt...

drømme & lengte etter en varm,lang og deeeeilig sommer.....

tenk om vi hadde hatt disse trærne og blomstene i våre hager,
heeeele sommeren igjennom....

da hadde jeg nok drømt meg bort hver eneste dag !!

ute er det iallefall iskaldt, og svært lite som minner om vår.. og snart mai måned..

- ta en titt og drøm deg bort du også;-)

Ha en fin dag, og kos deg i "vinterkulden"

(jeg har planer om å trene etter jobb,så er det sofa,pledd og et blad og litt tv resten av kvelden;-)























So long!
Klem Heidi;-)

3 kommentarer:

  1. herlige bilder!! :) og fine romantiske farger :)
    Gleder meg til sommeren!

    SvarSlett
  2. Vakkert, vakkert, vakkert! Ser frem mot sommer og varme jeg også. Ha en fin helg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.