19.04.2010

Deilige tibetanske saueskinn....

Huff så trist det ble med vinter igjen.... Og jeg som fikk en forsmak av sommer da jeg var i Drammen og Oslo i helgen...

Var også en svipp innom Drøbak, & Lille Due som jeg hadde hørt så mye om!! Og tro meg; jeg ble IKKE skuffet... kommer bilder....;-)



Deilig med saueskinnsputer og pledd... de er så deilige og myke, og ikke minst varme!!


Har veldig lyst på et sånt pledd! De finnes hos http://stabbursbua.mystore.no/index.php/cPath/81/sort/5a/page/3. Har kjøpt ei pute her, og er veldig fornøyd med den;-)





Pledd i beige....


- og rosa....



Her er puta i beige... har den også i lys gammelrosa - nydelig farge!!

-og veldig god i sofaen nå som det ble vinter igjen.....;(


Ha en finfin dag!!





Lene Bjerre.....












3 kommentarer:

  1. Hei hei noh takk for koselig hilsen!! Så gøy at du tok turen til Drøbak da!! Ja,er ikke lille due et herlig sted,selvom det er trangt...
    Gleder meg til å se kjolen da!!
    Klem fra Anette:-)

    SvarSlett
  2. Skal nok se om det blir bilde etterhvert ja; fin var den iallefall!!
    Klem Heidi.

    SvarSlett
  3. lekkert med sånn skinn.
    Kan brukes til så mye forskjellig og pynter skikkelig opp
    Ha en herlig onsdag

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.