10.03.2010

Vårens første Hortensia i hus!

Da er vårens første Hortensia i hus! Kikket på denne før helgen, men hadde allerede handlet blomster.., så jeg bestemte meg for at denne måtte jeg bare glemme.... MEN,det gjorde jeg altså ikke! Tenkte på den titt & ofte iløpet av helga, og innen den var over hadde jeg bestemt meg for å kjøpe den på tur til jobb på mandag - hvis de fortsatt hadde den igjen... Og det hadde de!! Er den ikke skjønn?? Skal prøve å pleie den godt,slik at den berger utover våren og kan plantes ut;-)




- minner meg litt om myke rosa skyer....









Passet også godt til de nye lysene mine;-)

Fikk disse nydelige bøttene i julegave...(2 str.) Skal pryde verandaen til sommeren, men passet fint til Hortensiaen inne enn så lenge;-)



Her er den største..




- by night....




Ute er det bløtt & glatt..fysj for et vær vi har hatt de siste dagene!! Best å kose seg inne noen dager nå.... Idag kommer mannen i huset hjem etter et par dager på kurs.. Og jeg har bestilt bygave! Tror (les:vet) at den er veeeeldig fin!!! Gleder meg;-))
Ha en finfin dag,enten det er stygt eller fint vær...

1 kommentar:

  1. Nyyydelig.. extra flott denne synes jeg.
    skjønner godt at den ikke kunne glemmes.
    Godt du fikk deg en.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.