25.03.2010

inspirasjon;-)

Da er det like før helgen banker på døren igjen; og for mange betyr det langfri! Jeg drar på påskefjellet i helgen, men skal jobbe man-ons før jeg tar påskeferie. Det skal bli utrolig godt! Gleder meg til å kose meg med familie & gode venner! Værutsiktene er så som så, men skal nok greie å kose oss stort allikevel;-) Er utrolig spent på om sofaen min kommer... Og gjør den ikke det, så vær ikke trygg på at dere får besøk av meg i påsken, hihi.... iallefall dere som bor i nærheten da...

Dersom det blir ruskevær, er påsken gode dager til å pusle inne og få gjort litt forandringer man ellers ikke har tid til... Jeg pleier å ta ned gardinene på stua,og slipper dermed inn de lange lyse dagene inn i stua mi!! Og så blir det tid til å bake litt og lage deilige middager.

Man kan drømme seg bort når man søker på nettet.. bla annet hos Sköna Hem, der disse bildene er lånt.... herrlig mix av gammelt & nytt!!










Er ikke sikkert det blir så mye blogging i påska, men kommer nok med masse bilder etterhvert;-))

Ønsker dere alle ei riktig god påske!!!!
klem
Heidi;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.