05.03.2010

Svibler gir vårfornemmelser!

FOR en nydelig fredag! Solen skinner fra en nydelig blå himmel! Jeg skal jobbe halv dag idag, og rett ut og nyte solen!!! Melder ikke så bra fra søndag,derfor må vi nyte denne vakre dagen idag!! Skal straks hjem og ta en liten shining på terrassen, pusse litt støv av hagestolene, og deretter rigge meg opp med kaffekoppen.. kanskje får jeg kaffebesøk - hvem vet ;-) Etterhvert blir det nok en trimrunde også- m/solbriller;-)
Ble så gledelig overrasket sist jeg var i byen; de hadde fått inn nydelige rosa svibler!! Og gjett om jeg handlet... Og de kommer så vakkert ut, og dufter deilig; vår!! Håper jeg greier å unngå at de tørker ut.. da skal jeg nemlig plante de ut til våren;-)





Er de ikke nydelige??






Ønsker dere alle en fantastisk flott fredag & ei god helg!!
Ikveld har jeg hørt rykter om at det blir biff& rødvin; me like!




1 kommentar:

  1. Så deilig med sol hos dere.
    Her har det snødd noe aldeles forferdelig
    Herlig farge på sviblene

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.