31.03.2010

endelig....


Da har sofaen omsider ankommet!! Gleder meg til ettermiddagen/kvelden kommer, og jeg skal finne frem alle bladene som jeg ikke har rukket å lese i det siste og som ligger og venter på meg, og bare nyyyte at det endelig er påskeferie!!! Gleder meg til mange dager fri... Håper på solfylte dager,kaffe på verandaen, og en tur på ski, forhåpentligvis..

Her kommer noen bilder av sofaen; er veldig fornøyd med fasongen og sittecomforten! Men fargen ble litt mørkere enn vi hadde ønsket... ser lysere ut på bildene enn den er i virkeligheten. Men det er en ren brunfarge,så jeg tror nok vi venner oss til den..;-)


Putene var jo allerede klare....;-)












Skal bli godt å slippe å slåss om plassen i sofaen ja;-)
Nå blir det hele 5 dager fri til å venne seg til den; blir nok ikke vanskelig!!
Ha ei fantastisk fin påske!!
Klem Heidi;-)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny sofa, Heidi. Den ser jo kjempefin ut. Gleder med til å prøvesitte den :D
    Fortsatt god påske, det lille som er igjen av den. klem fra Siri

    SvarSlett
  2. Takk for det Siri! Den er kjempegod å sitte i!!! Det er lov å komme innom på kaffe,det lille som er igjen av påska....
    Klem;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.