23.03.2010

sofa på vei....

Nå har jeg akkurat fått bekreftet at sofaen min har ankommet landet!!!
Som jeg gleder meg til å sitte i en ordentlig sofa igjen!!!
Nå kan det ta noen dager til den kommer hjem i min stue - men da ser det iallefall ut til at vi går en hyggelig påske i møte;-)
Er jo litt trivelig å ha en ordentlig sofa når man får gjester.... og det pleier som regel å bli noen samlinger når vi er hjemme i selve påsken!
Vi skal bla ha en planleggingskveld for årets sommerferie, som vi har store planer om å tilbringe i USA med gode venner!!
Spennende...

(den er ikke rød som på bildet her,men brun.... bilder kommer nok når den er i hus!!) Så nå krysser jeg alle fingre for at den kommer,er i rett farge,str.. og fasong.....!!!!!

Ha en fin tirsdag!

Vi skal på sodd til svigermor.. nam nam..

og så blir det vel en trimrunde ute - og selvfølgelig en runde med rockeringen!!


2 kommentarer:

  1. Skikkelig stilig sofa d der ja Heidi!!!

    SvarSlett
  2. Takk for det Lillian!! Gleder meg veeeldig til den kommer nå ja!! Til påske får vi tro....;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.