23.02.2010

"Nye" oldemors kopper!

Her i bygda har 9.klasse startet bruktbutikk! En fin måte å få inn litt penger til skoletur eller andre formål... Etter å ha ryddet litt i div. skap her forleden, tenkte jeg at jeg skulle stikke innom og kvitte meg med litt av det som "ble tilovers"... Men; resultatet ble jo at det ble med litt hjem igjen også! Bla disse søte oldemorskoppene!! En erstatning for de jeg gikk glipp av på Fretex i høst...

Er de ikke søte??


Men, det morsomme med denne historien, er at like før jeg kom til bruktbutikken, så hadde ei god venninne vært innom med disse!! Hun hadde fått flere sett etter sine barns oldemor, og hadde heldigvis ikke plass til alt i sine skap. Og dermed ble jeg den lykkelige eier av 7sett av disse for kun kr 50!!!!! Jippi! Og da måtte jo bare be henne på kaffe for å prøve koppene da.. hi hi;))




1 kommentar:

  1. Ja, det var jammen litt av et KUPP du gjorde der, Heidi, og jeg også forresten, som er så heldig at jeg kan få holde kontakten med koppene framover ;) Blir godt med vinterferie for deg også nå noen dager framover. god tur til Trondheim i mergen. Klem fra Siri!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.