11.02.2010

Idag ble det en bytur! Skulle montere div. utstyr på nybilen som ikke var montert da vi fikk den for noen uker siden. Og så har vi vært på prøving av takboks, for å sjekke hva som passer til bilen.. Så særlig mye "shopping for min del" ble det ikke tid til... dvs. : rakk å raske med meg en søt liten singlett... og prøvde en kjempefin kjole på Carma!! Den var nydelig og fra Cathrine Hammel! Men dessverre var den for stor..;-(
De hadde også fått inn noen nydelige pelsvester i lys støvrosa, i samme skinn som putetrekket mitt som er på bildet under! Vestene var superlekre!!


Har kjøpt meg div. bånd som jeg bruker for å pynte opp lysene mine med....



Her har jeg strøket på et bilde som jeg har skrevet ut på nettet, og så limt på et bånd,...


Dette lyset gav jeg bort i gave da jeg var på et kaffebesøk forleden;-)


Søte små bokstaver kjøpt på Cornelias Hus;-)


Nå skal jeg slappe av i sofaen, nyte et glass vin & surfe litt rundt omkring i bloggverdenen;-)
Ha en fin kveld alle sammen; nå nærmer det seg helg, det skal bli deilig!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.