08.02.2010

en nydelig lørdag!

Denne lørdagen var bare helt fantastisk!!
DEN himmelen, litt nysnø, og mildt & fint!
Og jeg - jeg var stort sett inne hele dagen....:/
Hadde litt å gjøre, skulle bake ei kake til kvelden, og så var jeg fortsatt ganske tett & forkjølt, så skitur var egentlig uaktuelt...
MEN; fint å pusle inne, og se på det nydelige været ute, hi hi...
Eller, en liten tur ble det da, til butikken... Og på tur dit måtte jeg knipse noen bilder...
Gleder meg til å koste snøen av verandaen, og nyte vårsola der etterhvert nå ja!!

Isen som lå rundt buskene i hagen speilte seg så fint i sola;-))


Dette krokete rare treet (ei slags gran) er favoritt-treet mitt i Strømmen!
Det er høyt og annerledes, men dog så vakkert syns nå jeg;-)



Det meste av pynt i hagen er litt nedsnødd nå kan man si.....


Får satse på at snøen/isen beskytter de grønne trærne litt...?


Ha en fin mandagsettermidag; jeg skal på middag hos svigermor;-)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.