26.02.2010

Nye gryteunderlag ;-)

Det er deilig med vinterferie, og noen fridager! Idag har hele familien vært på bytur; litt shopping, middag på restaurant, og så til slutt kino. En koselig dag! Og så fikk vi med oss OL-GULLET når vi kom hjem!! Heia Norge!!!
Jeg kjøpte meg en søt kjole, på Cornelias Hus idag! Den kan brukes til bukse nå, og som kjole til våren/sommeren. Så den blir nok tatt ibruk ganske så snart.. kanskje allerede til helgen, da skal jeg i bursdag til ei venninne;-)
Den er fra http://www.andersenlauth.com/. Har drømt om en kjole fra dem lenge,de har masse lekkert, og idag slo jeg til! De hadde bare en i min str... så da kunne jeg ikke tenke på det heller.....? hihi..
Ellers har nye gryteunderlag kommet ihus, fra Tuva Tøv, en lokal bedrift som lager masse lekkert!! Har kjempe lyst på tøflene på det siste bildet, men det ble store og små gryteunderlag og et par såler til støvlene mine i første omgang;-))



Søte & kjempegode tøfler!!


Imorgen er det meldt ganske så bra vær, og da har vi store planer om å ta en skitur! Drømmer om å sitte på verandaen med kaffekoppen etterpå, og kjenne sola steike ;-))
Ha ei riktig god natt!!
Skal finne senga & boka mi nå straks... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.