22.02.2010

brrr.....

Du verden, idag var det virkelig bikkjekaldt!! Tror aldri jeg har sett at temperaturmåleren min har vist -19 før!!! DET er kaldt...
Har vært ei nydelig helg, når man sitter inne og ser ut,.. men forferdelig kaldt med den kalde vinden fra sørøst... Men igår så det ganske så stille ut, og det var "bare" tolv minus, så jeg kledde på meg og la ut på landeveien! Og det var deilig;-) Særlig når jeg visste at det ble mye kakespising utover ettermiddagen! Vi feiret nemlig 3 bursdager igår, min kjære som ble 44 år, og mine to søte tantebarn som ble 12 igår & 15 år idag! Gratulerer;-))
Sist jeg var i byen måtte jeg innom Carma, http://hildecarma.blogg.no/ , for å titte på vårens nyheter. Og der var det som vanlig mye lekkert! Bla denne nydelig vesten i lys gammelrosa!!! Den er mer rosa i virkeligheten...
Me want!!
(men ikke lommeboka mi....)


Lekker???!!!

Prøvde også denne kjolen med nydelige blondedetaljer fra Cathrine Hammel, men den var dessverre for stor... var bare i Onesize;-(
Men, fin var den....

Ha en fin mandag!! Jeg skal på Hot ikveld, (treningsstudio) på step med mine to søstre;-))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.