31.10.2010

fin søndagskveld!

Er innom for å ønske dere en fin søndagskveld!
En rolig søndag idag for min del...
(bortsett fra litt rydding her & der da...)

Fikk bakt knekkebrød, som jeg skulle gjort hele uka..
Og på de smakte vi på den nye marmeladen fra housedoctor; med passion&kokos smak!Nyydelig!!
(selges på Himlingen..)

Og så ble det en deilig eplekake, og trivelig besøk av gode venninner....;-)



Nydelig stol!!?

Denne kunne jeg godt ha tenkt meg...
flotte detaljer...

Hva dette er, er jeg usikker på...
Men nydelige detaljer, det er det!!
Nå kjenner jeg at øyelokkene holder på å ramle igjen...
Merkes at klokka er stilt en time tilbake, men det er jo ALTFOR tidlig å legge seg nå!!?
Tror det blir en aldri så liten bloggrunde først...

Imorgen er det en ny dag i butikken!
Og 1.november... da raser det avgårde mot jul;-)

Krysser fingrene for at det kommer zinkhus snart;-)

Natti natt dere!!

Klem