10.10.2010

Den gode hjelper....

Håper alle har hatt en flott søndag, og nyter nå
en god søndagskveld;-)
Jeg har hatt en ganske rolig dag etter myyyye vasking igår..
Har igjen mast på min yngste datter... da jeg enda ikke har fått lastet ned og lært meg å bruke et fotoredigeringsprogram....
Så når ny header skal lages, eller bilder redigeres... så må hun trå til...

Bilde 1 - fotograf Emma;-)

Bilde 2 & 3, fotograf meg selv;-)
Og slik ble den nye headeren....

En ny spennende uke ligger straks foran oss, håper den blir litt roligere enn de to siste, med flytting på jobb, og feiring/fest....

Men sosial, det må den gjerne bli;-)

God natt, sov søtt;-)

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, Heidi. Takk for kjempehyggelig samvær i dag! Sosial uke sakl vi nok greie, hi hi;-) God natt, klem Siri

    SvarSlett
  2. Takk likens Siri;-)
    Snakkes vel idag tenker jeg!
    Klem;-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin header!
    Men burde det ikke vært en pion med også? :)

    SvarSlett
  4. Joda, burde vært med en pion, det har du rett i! Skal høre med min gode hjelper... (sier hvem foressten??)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.