09.10.2010

Nå kan kulda bare komme;-)

For jeg har bestilt meg denne jakka i fargen powder fra Bergans;-)!!!




Vurderte kåpa ei stund, men siden jeg ikke er så veeeeldig lang, så valgte jeg den korte;-)

Varmt & godt blir det nok uansett;-)

Idag har jeg hatt en skikkelig vaskedag, blir supereffektiv når mannen er borte... rart det der. Ble også et trivelig cafebesøk imellom slagene med en gjeng supertrivelige damer!!

Man må ta seg tid til å nyte en fridag også, selv om man har masse å gjøre..

Nå er det helt stille her i huset, bare meg og pusen hjemme..

Men er faktisk godt det også innimellom....

Så blir nok en runde i blogglandia ikveld også, med selskap av litt rødvin & den berømte haugen med blader....



I morgen har jeg lyst til å bestige Blåheia...,så håper været blir flott!!

Ha en fantastisk lørdagskveld!

Klem Heidi.










5 kommentarer:

  1. For en nydelig jakke!! ÅH! Sånn vil vi også ha:) Vi vil se bilde med den på:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin... lekker farge
    Ja sånn kan jeg godt ha

    SvarSlett
  3. kjempelekker farge - min favoritt for tiden.
    kjøpte den lange jakka i gull i fjor jeg og er kjempefornøyd. kjekk på fotballkamper i kulda
    klem anita s

    SvarSlett
  4. Kjempefin farge!!!
    Æ har den i gull/bronse. Iallefall god og varm!!
    No har æ veeeeldig løst på Parajumpers..:)))
    Klæm, Lillian:)))

    SvarSlett
  5. Ja,glede mæ te den kjæm no ja!! Har ikke sett fargen "live", men håper den svarer til forventningene... Vurderte den i gull ifjor...men klarte aldri å bestemme meg. Fin den også;-)
    Men, nå blir det ROSA;-)
    Parajumpers e kjempeflott Lillian, men e nok litt i dyreste laget for meg..;-(
    Klem til dere alle!!
    Hyggelig med kommentarer;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.