01.11.2010

En deilig mandag, med ønske om snarlig helg igjen....

Disse helgene flyr jo avgårde.. så altfor fort!!
Men heldigvis så går jo ukene fort også, og vips så er det sannelig helg igjen før vi vet ordet av det...

En hustrig mandag morgen idag, med vind, blad som flyr alle veier, og innimellom sol; kraftige haglskurer.... jeg var heldig og kom meg på jobb innimellom skurene... Etter en deilig frokost hos naboen!! Så koselig;-)

jaja, det er høst..

Og veldig koselig inne!!

Her noen bilder tatt igår,
lagde jo denne eplekaken da, og den ble kjempegod.

Enkel & kjapp å hive sammen;-)

Siden jeg prøver å unngå hvetemel, (pga en ømfintlig mage), byttet jeg ut dette med siktet speltmel, og bitte litt havregryn..

Koselig med masse lys nå, både levende og elektrisk....

Måtte knipse et bilde av de flotte prismeene i lyskrona over salongbordet...

Har også kjøpt meg en ny glasslysestake som jeg synes er så fin!!
Bilder av den kommer i neste innlegg.....


Idag er det tredemølle og Pilates/yoga som står på ettermiddagsprogrammet....

Etter all desperat snavling i helga (for da er det jo lov...?), så føles det som et stort behov!!

Ha en finfin høstdag!!

klem


4 kommentarer:

  1. Så fin kaka ble da:)Trening hørtes fornuftig ut....har ikke vært på HOT enda jeg...må kanskje det??
    Høsten har kommet for alvor ja...JUL snart!
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  2. Mm.. så godt ut :)
    Dumpa tilfeldig vis innom bloggen din!

    DU - jeg har lett så lenge etter HTML koden på snø, men finner den ikke.
    Ser du har snø her inne på siden din, husker du hvor du fant HTML koden?

    Nina

    SvarSlett
  3. Hei hei :-) Kaka var kjempegod ja, for jeg har smakt den. Har faktisk akkuat samme oppskrift fra før jeg, men den ble ikke noe dårligere med annet mel i.
    Siri

    SvarSlett
  4. C'est ravissant!

    ♥Thank you so much for your kind comments on my blog! ♥


    Bisous,

    Sandy @ My Shabby Streamside Studio
    http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.