06.09.2010

skrot?

Min kjære "skrotnisse" har en forkjærlighet for gamle ting...(les; skrot), og det har resultert i at vi har et uthus som er ganske fullt av litt av hvert... Hva han skal med det? Tja, si det.. kan jo komme til sin rett en dag....

Og det gjør det jo, for han får stadig beskjed om å hente ditt... og ta inn datt....

bla. en mengde norgesglass som jeg bruker til å fylle sand i fra alle feriene våre.....

...det kan du se mer av i dette innlegget fra november ifjor;-)

Og potetkasser til å sette lys i.....

....og melkespann til å ha blomster i....

..og gamle kuler til å henge opp i kroken ute...

...og gamle vinduer til å sette speil i, eller henge opp på veggen ute....

DA er jeg glad han er en skrotnisse......!


Men hva alle disse gamle glassene og flaskene skal brukes til....

Tja, vi får vel se når de har vært lagret en stund....

Eller har du tips, så bare kom med det!!


Morsom kasse iallefall....;-)


Ny uke venter oss, med masse deilig solskinn!!

Så får vi nytt våre vakre uteplanter ei stund til da....(selv om litt røsslyng allerede har begynt å snike seg inn...) Før høststormene kommer og ødelegger sommeridyllen...


Ha en fin mandag!!
Jeg skal løpe,bake knekkebrød & nyte solen;-)

Klem Heidi.


2 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar hos meg!
    Så masse stilig "skrot" dere har da;)
    Det hender seg det er lurt å tenke seg om to ganger før man kaster ting ja for plutselig finner man noe å bruke det til;)
    Jeg tenkte med en gang at de flaskene kunne blitt fine som vaser jeg da;)
    Vask de godt og sett de sammen i en gruppe, så ut som om det var litt forskjellige nyanser i fargene og det blir kjempe kult sammen;)
    Bare en rose her og der, eller en annen blomst...Kjempe fint!!!
    Bare et lite tips fra meg!

    Fortsatt kjempe fin mandag til deg!
    Klem;)

    SvarSlett
  2. Hei Iren!
    Godt tips! Flere som har tipset om det, så må vel få hengt opp en potetkasse på veggen for å sette dem i ;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.