15.09.2010

"Oppjåling" av skap!

Har lenge (siden jeg la film på baderomsvinduene mine) tenkt at jeg skulle legge mønsterfolie/film på et skap jeg har på stua...

Men ting tar jo tid....

På lørdag ettermiddag fikk jeg imidlertid ånden over meg - og ikke minst huset for meg selv noen timer....(rart hvor energisk man kan bli da??)

Så da bestemte jeg meg for å prøve!

Da vi skulle legge på baderomsvinduene, strevde vi fælt, men etter å ha sjekket litt på nettet, fikk jeg tips om å fukte glassene med litt zalovann først! Og det gjorde susen, mye enklere!!

Og resultatet ble ganske bra;-)

Eller hva syns dere?

(Englene henger der, og venter bare på litt julestemning....)

Nå slipper jeg at alle ser "rotet" mitt, selv om de fine glassene mine ikke syns lenger da;-)


Idag er det skikkelig ruskevær ute!

Fikk sannelig bruk for gummistøvlene fra Ilse Jakobsen på tur til jobb idag ja....!!

Og de fine gullullstrømpene mine som jeg fikk av naboen til bursdagen min ifjor varmet godt..

I ettermiddag blir det en tur på bursdag til "oldefar" som blir 87 år, og vi har kjøpt kake....
Så da går nok denne dagen rasende fort også....

Ha en fin onsdag!!
Klem Heidi.


3 kommentarer:

  1. Hallo :-) Ingenting er som Illse på en regnværsdag vet du, he he. Fornøyd med mine jeg iallfall! skapet ditt ble kjempefint, heidi. Gleder meg til å se det "live". må vel bli tid til det en dag får vi tro.So long, hilsen Siri

    SvarSlett
  2. Ja,kjekke de Ilse-støvlene!;-)
    Vi får ta en kaffe og visning av skap en dag ja!
    God kveld!!
    klem

    SvarSlett
  3. Det var et smart tips - og veldig lekkert skap:-)
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.