24.09.2010

husvask!?

Idag får husvasken gå sin skjeve gang....

Lavendelvasken får stå på hylla og kose seg i fred og ro..

Jeg er fortsatt ikke iform, og tok en kjapp omgang med støvsuger før sofaen ropte på meg igjen...

("vaskehjelpa" mi er dessverre opptatt med andre prosjekter for tiden, og er til lite hjelp med huslige sysler....)


Fin pynt på benken også....??

Får vel bestemme meg iløpet av kvelden hvor den skal stå i ro og mak i helgen.....haha...

Må vise dere den flotte nye klokka mi som jeg fikk i feriegave av min "lillesøster" i sommer;-)
(litt dårlig bilde, men strass & gull var PERFECT!!)
Den ble jeg kjempeglad for; akkurat sånn som jeg har vært på leting etter ei stund!

Me like a lot!!
Så tusen takk!!


Så nå gjenstår bare å kjøre ungdommen hit og dit før jeg skal finne dusjen & sofaen på nytt & nyte tv & et glass vin eller to!
God helg til alle friske & syke der ute;-))
klem






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.