10.09.2010

God helg;-)

Da er det sannelig freddan igjen!

`Jippy!!!

Det er den beste dagen i uka, for da har du hele helgen framfor deg;-)

Jobber halve dagen idag, så skal jeg kjøre min eldste datter og tantegutten min Isak til Trondheim, for de skal med tog på helgatur til Mo i Rana.

De skal ha med seg en liten pus (den lyse) på toget, så det kan jo bli en spennende togtur!

Et bilde fra stranda i Malibu, Los Angeles....
Jentene har det veldig morsomt bak her...


Når høsten kommer, kommer også reiselysten min... særlig når det er så flott vær som vi har hatt nå, da drømmer jeg om å reise langt vekk til sol & varme & fri!!

Og særlig når det blir høstvær, da vil jeg også laaaaangt bort....

Så det er vel egentlig høsten som gjør det, tanken på at det er leeeenge til neste ferie....
Men men, sånn er det bare....

Nå er det iallfall helg;

Og husk dette;



Nå stryker jeg straks til byen;-)

Litt shopping, og en siste middag på Solsiden før høsten setter inn?

Ha ei fantastisk fin helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.