23.12.2010

Mitt "shabby" juletre....

....ble da ikke så aller værst allikevel når det ble overlesset med julepynt....

Selv om utgangspunktet var heller "glissent".....

Rosa englevinger i fleng....

Og masse glass & prismepynt....

& en salig blanding av rosa & røde kuler...

...side om side....
....og noen Walter-hus....

...og vips, så ble det "stygge" juletreet ganske så vakkert allikevel....
iallefall i mine øyne ;-)
Jeg hadde en fantastisk trivelig kveld igår, men gode venninner på besøk!
Vi koste oss med god mat & drikke & skravlet & lo godt!
Takk for hyggelig besøk!
Gleder meg allerede til neste førjulsbesøk, en fin tradisjon dette!!
En riktig god LilleJuleaften ønskes dere alle!!!
Vi skal samles hos mormor & kose oss med masse god mat & kaker på sykehjemmet;)


6 kommentarer:

  1. Treet ditt ble jo lekkert.

    Riktig God Jul til deg og dine.

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Treet ditt ble da riktig så fint! ;) Ikke det at jeg trodde noe annet! :D Ha en fortreffelig lille julaften! Her kommer juletreet snart inn dørene. Lurte storebror i skogen i dag for å finne et til meg. Er ganske spent på hvordan resultatet ble! Haha
    Klem

    SvarSlett
  3. Treet ditt ble flott! Ønsker dere en riktig så god jul!!

    Klem k.

    SvarSlett
  4. innom for å ønske deg ei GOD JUL
    sees
    Klem M

    SvarSlett
  5. Hei Heidi!For et lekkert juletre!!Det var skikkelig shabby å d ja!Masse fin julepynt!!
    Du er bare kjempeflink!:-)Jeg begynner endelig å bli ferdig jeg også.Gleder meg til imorgen.Da skal jeg bare sitte å nyte !:-)
    God Jul til deg og dine:-)Juleklem fra meg:-)

    SvarSlett
  6. Så mange koselige hilsener da!! Og treet skal jo ut om ikke lenge, så vi får nyte det som det er ,shabby eller ei...
    God Jul & stor klem til dere alle <3!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.