20.12.2010

Al I WaNt for ChRistMas

....det er jo selvfølgelig mye!!

Polyvore er det mye fint, masse inspirasjon, og ikke minst mange fristelser!!





Kule vesker! Kjøpte meg en veske i byen igår, en "sau m/gullhanker"...
Har sett på den for lenge siden, og nå var den på 1/2 pris,så....


Lekre kjoler!!





Idag er det iskaldt ute!!
Gikk til jobb i sur vind og 13 minus!!
Godt med tykk dunjakke da...
Har langdag på butikken idag, og regner med det blir rush, og det er jo koselig og akkurat som det skal være i disse førjulstider!
Denne uka kommer nok til å rase avgårde,med full jobb og lange dager....
Så det som ikke er gjort nå (borsett fra å pynte juletreet som jeg gleder meg til!!), ja det blir rett og slett ikke gjort...
Er du ferdig??
Ha en fin mandag!!
klem


Ps!

Slenger med oppskriften på Mors Monser som det var noen som gjerne ville ha.

250 gr. margarin
250 gr. sukker , marg. & sukker røres hvitt
250 gr. hv.mel
250 gr. mandler (hakkete)
2 ts. bakepulver
Knaes sammen.
Trilles i 9 stenger, og klappes flate
3 stenger på hver plate.
Stekes ved 180-200 gr. C (jeg stekte på 200 gr. i ca. 10 min.)
Skjæres i smale stenger før de blir kalde, på skrå!
(Jeg brukte speltmel, og måtte da ha litt mer mel....)
Lykke til!




1 kommentar:

  1. Masse ønsker til jul...akkurat som det skal være:)Det er en fin tid nå. Ønsker dere en fin julehøytid med mange fine stunder:)
    Klem fra meg!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.