05.12.2010

2.søndag i advent & Carola-konsert!

Etter et par timers hektisk rundvask, med god hjelp av mine to døtre, dro jeg og Emma på julekonsert med Carola i Olavshallen i ettermiddag.

(far i huset skulle være hjemme og ta seg av tak & gulvvask!)

Og konserten, den var bare helt fantastisk!!!

Kjøpte jule-cd av henne ifjor, og har spilt den masse, så jeg har virkelig sett
frem til denne konserten lenge!!

(bildet fra Dagbladet.no)
Et fantastisk sceneshow!!
Klikk på linken under her så får dere en av mine favoritter... her på engelsk, på konserten sang hun på svensk; like nydelig begge to!

http://www.youtube.com/watch?v=xtTX_QmRTiw



Og snart blir det senga her...
Julebord fra fredag-lørdag, trivelig damebesøk på lørdag kveld, og en noe travel dag idag...
Så skal bli godt med ei god natts søvn før ei ny hektisk uke starter...

God natt;-))

1 kommentar:

  1. Hei
    Ååå, det hørtes vidunderlig ut med Carola-konsert.
    Skal kose meg litt med julesangene hennes senere i dag.
    Nå er det jobb. Skjønner ikke helt at elevene skal ha heldagsprøver nå før jul;)
    Det er travelt nok i desember;)
    Ha en flott uke:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.