22.11.2010

Min første award!

fikk jeg her forleden fra søte Marie med sin flotte blogg!!

Hun inspirerer meg stort med sine fantastiske bilder & fotoevner!!

Tusen takk snille du:-)))!
Med awarden fulgte det en utfordring,; å fortelle om 3 ting en liker...

Og det er jo ikke enkelt, for jeg liker myyyyye!!!
Men etter å ha tenkt nøye etter....
Så må det bli dette jeg vil fremheve spesielt...

1. Sosialt samvær & kos med mine kjære & nære

2. Trene & kjenne at kroppen funker & er i bra form

3. Shoppe,reise & oppleve verden!

Dette er noe jeg prøver å få tid til i hverdagen, og som gir meg glede & overskudd;-))

Ha en fin mandag mine flotte lesere!!
Ser at antall lesere har økt i det siste, og det setter jeg stor pris på!!
Og tusen takk for alle hyggelige kommentarer!

They make my day, and make me smile;-))

Kommer snart bilder av min flotte sinklandsby!!

klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.