19.11.2010

Kjøkkenkos! & sannelig helg igjen...

ble det gardiner på mitt kjøkken!!

Tror hele familien hadde gitt opp håpet om at det skulle skje.....


Men da jeg fikk se disse, sa det PANG!
Etter 7!! år uten....
Og jeg (og resten av familien) ble såååå fornøyd!


Og med nyvasket kjøkken, og nydelig røde roser fra svigermor!.....
(hun kjøper farsdagsgave til sine sønner.... verdens snilleste menneske!!!)


.....kom jeg faktisk i julestemning!!!!

Igår kjøpte jeg røde velurbånd for å henge opp noen lekre kuler i over gardinene til jul!
Det tror jeg blir flott mot det grove linet....


Nå tar jeg helg!
Uka her har gått superfort, med full jobb, forening, vinkurs (veldig gøy), husarbeid etc..
Skal straks på lunch & sykebesøk til en venninne!
Skal bli godt å senke skuldrene før arbeidslørdag på Himlingen;-))
(der vi veeenter på zinkhus som er like om hjørnet...)
En riktig god helg til dere alle!!!
klem<3>


6 kommentarer:

  1. Hei Heidi!Ser ut som du har et kjempekoselig kjøkken!Å så fine gardiner!:-)Skjønne roser også:-)Jeg fikk julestemning av bildene dine ,så jeg skal hive meg rundt å vaske rundt på kjøkkenet mitt jeg også;-))

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Så fine gardiner du endelig har fått på kjøkkenet ;) Deilig med helg!!
    Nå ser det ut som at vi drar til Fevåg neste lørdag istedet. Ser også at du skriver at dere venter zinkhus til Himlingen. Tenkte jeg skulle se etter det da jeg kommer, så kanskje det passer best uansett at jeg kommer neste lørdag da ;) Har dere fått de inn til da? Og er det de fra Walter & Co? Er det i såfall mulig å holde av et par om jeg sender bilde på mail av noen av de jeg ønsker? Blei mange spørsmål her :p De er utsolgt i byen for det meste sjø ;)
    Håper du får en herlig fredagskveld og nyyyt helga!!
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  3. God helg til deg og dine ! Syns det var litt morsomt at det kom opp gardiner etter 7 år ....hehe. ;D

    Klem!

    SvarSlett
  4. Masse deilige lyshus er ankommet!! ;D
    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Fine gardiner! Kjempefint med bare en kappe.
    Jeg har ikke troa på at det kommer opp gardiner her hos meg på kjempelenge....(hvis det er en trøst)

    SvarSlett
  6. Fine gardiner ja, Heidi!!! Jeanne d'Arc har mye fint. God søndag!!!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.