10.05.2010

litt vårnytt...

Når våren kommer,får jeg alltid lyst på nye klær...
Noen som kjenner seg igjen??
Butikkene bugner av vårens nyheter som frister!!
Her kommer et lite glimt av noen av mine favoritter i vår!

Denne søte kjolen kjøpte jeg på Lille Due i april, og den er jeg kjempefornøyd med!

(Fra Andersen & Lauth)

Blir nok med i kofferten på årets sommerferie;-)



Søte detaljer...


Tynt stoff med underfor, og søte blondekanter rundt hele....




Siste nytt på Himlingen;
en deilig bomullstopp med blondedetaljer øverst...

kan brukes sammen med det meste;-)


Her ser dere detaljene bedre....



Og så ble det mamelukker.... søte å ha under en hvit sommerkjole;-)
(eller å bare sprade rundt i hjemme på kvelden)


Nydelig kant med broderier...
fra Noa Noa;-)


Her er en av mine favoritt bukser; chinos fra St.Tropez.

De er anvendelige, og kan sannelig brukes til alt!!

Har de både i sandfarget & sort....


Og til slutt et bilde av favorittskjerfet mitt for tiden...

i en nydelig mørk gammelrosa farge...

me like..;-)

Det ble kjøpt på Cornelias Hus

I ettermiddag skal jeg bake en ny ladning med knekkebrød... er helt tom, og har blitt helt avhengig;-)
Så ikveld blir det Ungkaren med nystekte knekkebrød & et glass rødvin!
Ha en fin dag!


Klem













1 kommentar:

  1. Så mye fint!!! :)

    Jeg vil å ha rockering!men hvor har du kjøpt din?? klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.