07.05.2010

Hverdagskos...og nattarbeid;-)

God kveld - eller god natt for mange kanskje? ;-)

Her er det husarbeid som foregår akkurat nå , kl 01.15 på natta...

Men greit det, stille og rolig i huset, og ingen som klager på at jeg bråker...

Sånn er det når man skal få tiden til å gå, før "halve husets" beboere skal hentes på fest her og der... Dobbel 18 års feiring, og russetreff for noen...


Her ser dere naboens nye kaffeservise, fra Green Gate; lekkert!!?

Og kaffen smakte selvfølgelig ekstra godt av disse koppene!

Kan muligens ha noe med at de var veldig fine...??


En nydelig lunch på en deilig fridag;-)



Kanskje jeg skal ta meg tid til å gløtte litt mer i det nyeste Vakre Hjem nå når jeg har litt tid for meg selv.... har lurkikket, og det er som vanlig myyyyye fint i bladet!!




Ha ei riktig god natt!!

Er nok noen timer til jeg finner senga...


Klem Heidi;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.