12.05.2010

blomstringstid - inne & ute

Denne vakre lille blomsten dukket opp i kjøkkenvinduet mitt her om dagen...


Jeg er ikke spesielt heldig med grønne planter, så jeg er like stolt hver gang jeg får nye blomster på en plante igjen;-)








Og jeg må si jeg er veldig spent på om denne kommer igjen!?:

For to somre siden hadde jeg en enorm Hortensia ute i hagen, som kom igjen med masse store,grønne blader ifjor... men etter å ha fått tips fra gartneren, så har jeg håp om å få blomster i tillegg til bladene iår..;-)


finnes det noe vakrere...??




Tror jeg skal stikke innom gartneriet på tur hjem fra jobb...ligger endelig an til litt finvær i helga, og jeg har kjøpt meg et fuglebur som jeg har tenkt å putte en blomst & evt. et lys inni;-) (Bilder kommer vel etterhvert av det også)
Ønsker dere alle en superfin dag!!
- og med håp om en blomstrende sommer....!!


Har kjøpt meg to kryp-rosentrær... som skal blomstre fra juni - oktober!!


Med små rosa blomster.....


Kommer nok bilder av de når de har vokst litt....

klem










2 kommentarer:

  1. Hei! :)
    Så lekre bilder av disse blomstene..:)

    Takk for tipset om grete sin rockering!:) Skal sjekke det opp.

    gleder meg til de neste bildene kommer:) med fuglebur og blomster. ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Åh, hortensia er så vakkert :) Elsker fargene her! :) Blir med ein gang vår med slike vakre blomster :)

    Ønsker deg og dine ein nydelig 17mai :)

    Godklem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.