16.11.2011

julegavetips??

En reise til et tropisk reisemål...

GJERNE!!



Eller en lignende lampe!!?

Oh yeah!!




Eller en Kitch'n Aid som denne, bare i fargen krem, helt greit det også;))


Så får vi bare håpe rette vedkommende leser dette innlegget!


Er jo ikke lenge igjen til jul nå, og jeg har iallefall mange julegaver igjen...


Hva med deg?


Er du ferdig??


Jeg skal trene en runde i kveld, og i tillegg skal jeg SY!! Ja,faktisk så har jeg lånt min mors symaskin! Så får vi se hvordan DET går;) (er bare et bitte lite prosjekt da...,så det kan jo gå bra)


Happy onsdag til dere alle!


K.l.e.m

3 kommentarer:

  1. Og jeg vil ha en i lyseblåå.... :)) Liker de maskinene men strengt talt har jeg 3 maskiner under senga mi nå pga kjøkkenrenoveringa. 3 stykk jupp.Litt for mange allerede.

    SvarSlett
  2. Fin ønskeliste det der ja:)Jeg tipper at du ihverfall får en kitchen aid;)) Jeg har en kremhvit:)Den er topp:)Fin å ha på benken også:))
    Jeg har begynt så vidt med julegaver.Jeg har planer med å få unna den jobben i god tid ...;)
    Fine bilder fra forrige innlegg også:)

    SvarSlett
  3. Kjøkkenmaskina har jeg, men tar gjerne en tur til et eksotisk reisemål! :)
    Har ikke kjøpt en eneste julegave jeg, men må vel få klemt inn det en dag også! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.