07.11.2011

in and out


Snedig..
Inne holder vi på å omstille oss i hodet på at det nærmer seg jul..- og vinter!!?
Ute, der er sommeren fortsatt med!!?
Leirfivel og stemor blomstrer har jeg hørt, og på min veranda står denne sommerblomsten så flott og fin som om det var midtsommer!!

Idag er det mandag, og jeg har store planer om å få tatt litt rundvask denne uka!
Tiden flyr, og det nærmer seg advent med stormskritt!
(Og det som ikke er vasket til da....
det får bare være;)
Hvordan ligger du an?
Ha ei fin uke!

1 kommentar:

  1. Hei:)
    Her er det ikke mye som minner om at det snart er advent!! Har vært på Riviera Maison og kjøpt meg en nydelig trestjerne!!! Det er alt.
    Skulle kjøpe noen julegaver som skulle leveres sørpå men uten julegater og sludd var det ikke moro å handle julegaver!!!
    Kanskje jeg bør ta frem vaskebøtta og grønnsåpa!!
    ...i morgen?
    Fant månedsjordbær i hagen i dag!

    Ha en strålende uke med eller uten vaskefille;)

    fra Ann-M.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.