27.11.2011

adventskos i heimen!

Idag har det vært en deilig og avslappende dag her i huset!

Startet dagen med en shoppingtur, hvor jeg kjøpte noe jeg har hatt lyst på leeeeenge..

(bildet kommer),

og deretter fikk jeg hjelp til å farge håret (deilig!),

etterfulgt av et trivelig kaffebesøk, med nydelig pai laget av husets eldste datter!

Nå har vi spist deilig hjemmelaget pizza, og sett Rosenborgkamp på Tv, hvor Rosenborg endelig gikk seirende ut av en kamp igjen;)


"Adventskransen" i år, ble inspirert og laget etter den jeg hadde i fjor...

(ser nå at bilde av lys nr 2 datt ut...)


...fylt med masse rart fra naturen, noen nye kuler, og et lite zinkhus...

Ute rusker vinden godt!

Men inne er det tente lys og masse kos og varme!!

Håper resten av adventstiden blir like avslappende...

Huset er ferdig rundvasket, de fleste gavene ble pakket inn i helga (aldri vært så tidlig ferdig!), nå gjenstår bare julebordene;)

Ønsker dere en fin 1.søndag i adventskveld!!

klem

4 kommentarer:

  1. kjempe koselig dag :D

    SvarSlett
  2. Koselig adventstake, Heidi!
    Advent er både hektisk og koselig på samme tid!
    Vi får håpe på mange fine dager fremover! ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen:) Ble stas dette ja...kommer nok til å dulle litt så ofte som mulig...og tenk på at jeg kan kjøpe gutteklær...:)

    Flott adventstake du har laget...masse fint fra naturen:)

    Godt å være ferdig med gaver og vasking.....nyt adventstiden og julebord:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.