14.02.2011

Pakke i posten!

På lørdag fikk jeg en overraskende pakke i posten fra denne søte damen!!




som inneholdt denne neglelakken fra Chanel!
Og en såpe som dufter himmelsk godt!!

Hvorfor?

Khaki Rose

Jeg har siden i høst lett desperat på nettet etter Chanels neglelakk Khaki Rose.., siden den ikke selges i norden...;(

Men, uten særlig hell.... Helt til jeg fant denne bloggen og sendte en mail om hvor i all verden man får kjøpt den?? Da fikk jeg til svar at den ikke selges lenger, og at det var en limited edition som bare ble solgt i Chanels egene boutiqer... og utsolgt temmelig kjapt!


jaja.. da måtte jeg bare glemme den da!...tenkte jeg..

...helt til denne pakken kom i posten!
Ble temmelig overrasket da jeg pakket opp og fikk se hva den inneholdt!!
Fargen var nydelig og svarte virkelig til forventningene om hvordan jeg trodde den var..

Så; tusen takk for den hyggelige pakken!!!!

(Chanel kan virkelig kunsten å gjøre en kvinne lykkelig;))

Anbefaler å kikke innom deres nettbutikk Såpebobla som har masse flotte neglelakker (som jeg skal bestille noen av! Har prøvd de før, sitter godt og nydelige farger), og masse annet flott som nok dufter like godt som den såpa jeg fikk!!

Ha en fin mandag!!


Ikveld håper jeg å komme igang med litt maling igjen, helgen ble altfor travel til å få tid til det.... og så er det Top Model på tv3, det må jeg få med meg;)
Klem

3 kommentarer:

  1. Så heldig du var:)
    Den var råfin;)
    Ønsker deg super uke.

    SvarSlett
  2. Jammen heldig du..
    flott gave å få i posten

    SvarSlett
  3. Ingenting er som CHANEL :) Og så gøy å få sånn overrskende pakke i posten: Takk for info om kjøp fra utlandet, spennende om du blir fornøyd med klærne du har kjøpt.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.